קרדיט תמונה FREEPIK

שוקלים להתקין תריס חשמלי בחלל הבית שלכם? ובכן, ישנם מספר דברים חשובים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם ניגשים אל מטלת הבחירה. תחילה, עליכם להכיר מקרוב את הסוגים השונים הקיימים בשוק של היום. יחד עם זאת, עליכם להכיר ולהבין ממה נגזרת קשת המחירים הרחבה בענף ודבר נוסף וחשוב לא פחות, יהיה שורת היתרונות הרחבה המתלווה אל התקנת תריס חשמלי בבית. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי בנושא.

עלויות, התקנה וסוגים שונים של תריסים

כיצד מתבצעת התקנה של תריס חשמלי אתם שואלים? ובכן, לאחר שגיבשתם בחירה אודות החברה שתסייע לכם במטלת ההתקנה, יהיה על בעל המקצוע מטעם החברה להגיע לחלל הייעודי במטרה לבצע מדידות, לבחון את הסוג שיתאים לציר הקיים, ולהבין מהן הדרישות שיש בהתקנת התריס. זאת בעוד כי תהליך ההתקנה לא אמור לקחת יותר מדי זמן, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חברה מובילה עם ניסיון עשיר בתחום. בנוסף, חשוב לזכור כי העלויות משתנות בהתאם לסוגי התריסים השונים, בעוד כי ניתן למנות שלושה סוגים עיקריים: תריס שלב משוך, תריס שלב משוך אור ותריס שלב מוקצף, שהוא למעשה הבחירה הזולה ביותר, והכי פחות פופולרית.

יתרונות של תריס חשמלי

תריס חשמלי הוא תריס שפועל באמצעות מנגנון חשמלי בצורה מכאנית ולא ידנית. זאת בעוד כי ניתנת לכם האפשרות למקם את התריס במגוון רחב של מקומות פתיחה בחלל הבית, בין אם מדובר על מקומות גדולים ובין אם מדובר על קטנים. יחד עם האמור, תריס חשמלי כולל בתוכו ציר הרמה והורדה, מנוע, שלבים וארגז, כאשר התריס מופעל באמצעות שלט או מתג ייעודי. במילים אחרות – לתריס חשמלי שורה רחבה של יתרונות, ביניהם:

עדיין מרגישים שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל? לא יודעים לאיזה חברה לפנות לאור היצע האפשרויות הרחב בשוק המגוון של היום? ובכן, במידה וזהו אכן המצב, ההמלצה שלנו תהיה לפנות לצוות המקצועי של חברת אלומית עוד היום!